Για παράδειγμα, η διαδικασία ένταξης ενός παιδιού στα προγράμματά μας έχει τα ακόλουθα βήματα:
- Γνωριμία και λήψη ιστορικού από τους γονείς
- Γνωριμία και πρώτη αξιολόγηση του παιδιού
- Ένταξη του παιδιού στο πρόγραμμα με σκοπό την εξοικείωση του με τους θεραπευτές, τον χώρο και τη δημιουργία του κατάλληλου εξατομικευμένου θεραπευτικού πλάνου.
- Το ατομικό πρόγραμμα που διαμορφώνουμε για το κάθε παιδί αποτελείται από στόχους που αφορούν τους επιμέρους τομείς ανάπτυξής του.
- Το παιδί δουλεύει τόσο ατομικά όσο και ομαδικά
- Οι στόχοι του προγράμματος δουλεύονται μέσα από λειτουργικές δραστηριότητες, για παράδειγμα το παιδί μαθαίνει να φτιάχνει ένα τοστ και κατά τη διαδικασία αυτή δουλεύει στόχους επικοινωνίας, κατανόησης, αυτονόμησης κ.α.
- Τα παιδιά δουλεύουν τους στόχους τους όχι μόνο στο Έναυσμα αλλά και στο σπίτι, στο σχολείο και στην κοινότητα. Η εμπειρία μας έχει αποδείξει πως αυτή η συλλογική παρέμβαση που εμπλέκει γονείς, σχολικό πλαίσιο αλλά και ευρύτερες «κοινότητες» μπορεί να έχει πολύ πιο άμεσα αποτελέσματα στην πρόοδο των παιδιών.